Home / columns-other / Wintermarketing

Wintermarketing

•

vrijdag 25 januari 2013

Huisje, boompje, kapotte CV-ketel, wist niet dat je daarvoor een service-contract moest afsluiten, mevrouw, wij hebben pas maandag tijd, meneer, ik heb het NU koud, volgende 0900-nummer, bent u al klant, nee, hoe kunt u dan verwachten dat u het privilige hebt om ons te bellen zo vlak voor het weekend, wij hebben pas maandag tijd, MAAR IK HEB HET NU KOUD! Have you tried turning it on and off again, JA, JA, JA, HIJ DOET HET NIET, en de handleiding is onleesbaar, en het apparaat zelf is een mysterie, geen idee hoe je hem open krijgt, en eerst borrelde en bubbelde het nog, en nu doet hij helemaal niets meer, helemaal niets, en ik heb het KOUD, godverdomme KOUD en ik moet ook werken, maar ik kan niet werken, want ik ben aan de lopende band 0900 nummers aan het bellen waar je eigenlijk een servicecontract voor moet hebben, maar dat heb ik niet, want hoe moest ik dat nou weten, dan toch maar weer zelf de schroevendraaiers er bij pakken, maar het ding wil NIET open, godver, godver, godver, koud, HELP MIJ!

Voicemail: Mevrouw, er is toch een monteur beschikbaar. Wilt u meteen een servicecontract afsluiten?

Reactie plaatsen

•

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *